27 December 2009

timetable hampes!

aku diberitahu timetable sem depan diubah.
hampes!
ini bermaksud, cuti aku hanya pada hari ahad dan rabu.
bodoh nye org yg buat jadual ni.
tak kira la dia ada PhD ke hape..
tp jadual ni menyusahkan aku dan classmate lain.

kesian kt yg ada family.
bila la nk balik nk jumpe anak2.
nk bercuti panjang nk holiday.
aku pun, bila la nk balik kampung nye..
kalo cuti sehari, tak berbaloi nk balik kpg..

aku tak tau la cmne dorg buat jadual ni.
dorg tak pikir ke kitorg ni..
dorg ingat kitorg ni mesin ke hape.
hampes betul..
maybe dulu2 masa dorg belajar, mmg cmtu.
so ni la masa terbaik nk balas dendam kot..
hampagas betul!

takpe. aku akan usahakan utk cuti 2 hari berturut2 gak.
senang sket nk plan.
biarla weekend tu kt tgh2 minggu.
asalkan ada cuti 2 hari berturut2.
ada la masa nk refresh otak.
nk basuh baju.
nk baca journal.
nk tgk tv.
nk g shopping barang dapur.

tgk la nnti camne.
akhirnya nnti, aku kena akur jugak..
yg aku ni student, dorg tu lecturer.
so kuasa ditangan dorg.
menjawab la besok kt akhirat kalo salah guna kuasa..
aku pasrah aje la walopun dlm mode marah membara nih!

No comments:

Post a Comment