20 December 2009

syukur nikmat

dh lama aku tak update blog.
tak sihat. nk wat cmne. tido je memanjang.
aktiviti yg paling best pun adalah makan obat.
itu je.. takkan aku nk bgtau gak dlm blog.
bdk rambutan ckp blog aku dh bersawang..
fuh2! aku dh sapu balik dh ni.. hihi

ari ni aku dh sihat byk dari biasa.
maybe sbb antibiotik aku dh nk abes.
so viral infection tu pun dh nk ilang dh..
alhamdulillah.

dlm proses aku nk baek ni, mcm2 benda yg bleh aku citer.
citer pasal ubat2 la, pasal perasaan ar..
tp nnti aku simpan stok2 tu utk post blog aku yg akan dtg..

sbg permulaan, meh aku citer jenis2 air yg aku telah minum
air2 ni bkn nye jenis air mutlak pun,
tp air yg aku minum sbb khasiat dia..
bila aku dh sihat sket ni, aku pun dh pening dh memikir..
mana satu air yg wat aku sihat plak.. hehe..

ni la senarai2 air yg aku minum:
- air sejuk - air suam - air cap badak - air kelapa - air barli - air kembang semangkuk - air asam jawa - air teh o limau - air teh o halia - air 100plus - air susu kotak - air jampi..

pergh!

No comments:

Post a Comment