25 December 2009

penunggu

seluruh hidup aku, aku slalu menunggu.
tunggu tu, tunggu ni..
kalo kumpul2 masa menuggu tu, bleh wat keje lain..
mmphf!

menunggu tu mmg menyiksakan.
tunggu org yg kita rindu,
tunggu org reply msj kita,
tunggu nk jumpe org yg kita nk jumpe,
tunggu nk jumpe doktor,
tunggu nk amek obat,
tunggu lecturer masuk kelas,
tunggu result kuar,
tunggu kelas start..

pada dasarnya aku ni mmg sabar.
aku takde masalah menunggu,
asalkan aku tau, ape yg aku tunggu tu bakal tiba.
tp masalahnye, kalo ape yg aku tunggu tu tak confirm.
yg paling sakit hati, tak tiba2..
masa tu mula la rasa sakit hati,
rasa membazir masa sgt2 menunggu & mengharap.

menunggu ni ada kaitan dgn masa.
org beli masa sbb taknak menunggu.
mcm org sanggup byr mahal naik plane,
sbb takmo naik bas.. nk cepat sampai.
taknak menunggu dlm bas lama2..

kalo bleh aku byr masa menunggu ni,
dh lama aku bayar.
tp aku tak mmpu. so kena la tunggu.
aku mmg penunggu yg setia..

No comments:

Post a Comment