21 December 2009

tengkiu!

hari ni ari (pagi ni) maka abesla bekalan antibiotik aku.
alhamdulillah jgk la kesihatan aku bertambah baek.
tapi still dlm keadaan berjaga jaga..
mlm tadi ada try test mkn bende pedas.
mlm td tekak pun sakit balik..
so, terpaksa la katakan tidak pada kepedasan..

ari ni aku nk ucap tima kasih kt mak bapak aku.
dorg jaga aku, walaupun aku rasa kdg2 annoying.
suruh minum tu, minum ni.
buat tu buat ni..
ada je yg nk disuruh buat utk sembuh penyakit aku.
tp aku tahu, tu tanda dorg amek berat kt aku.
tengkiu.

mak aku sabar je ngn kerenah aku.
(aku pun sabar jgk ngn kerenah mak aku)
bila tekak sakit ni, tetiba selera takmo mari.
aku lebih nk minum air..
mak aku buat mee sup la, bubur la, nasik lembik la..
mcm2 nk bagi selera aku terbukak..
tp kdg2 aku mkn sikit je. sbb tak selera.

bapak aku pun sama gak.
bapak aku tu bkn sihat sgt pun.
aku kdg2 tak suka dia drive jauh2 lg.
walaupun dh tak berapa peka, tp tetap suka bwk kereta laju2.
a trait that i definitely not admiring..
tp bila aku demam ni, dia sanggup amek aku dr klang
bawak balik ke melaka ni..
belikan aku mcm2 ubat nk suruh aku sembuh.
first thing in the morning, dia mesti jengah aku kt bilik.
tanya samada harini aku demam lg ke tak..
tengkiu.

A toksah ckp la.
tiap2 hari msj. tp aku tak bg kol.
sbb aku takleh ckp. sakit bila nk ckp.
so, bertan-tan mesej dh antara aku ngn A.
dia mmg supporter yg best.
ada gak sekerat dua yg lain tanya khabar.
lega gak la di hati sbb ada org amek berat.
tengkiu.

bila sakit ni, br aku tahu sapa yg benar2 amek berat pd aku.
mungkin yg lain tak amek berat, sbb tak tau..
ntah la. aku ni suka bersangka baek.
pe2 pun, tengkiu.
jasamu dikenang..

No comments:

Post a Comment