01 January 2010

duaribuseploh

skrg ni dh pun masuk tahun baru.
tahun duaribuseploh
bila tahun baru, ramai org sibuk2 dgn azam baru.
aku pun ada azam gak.
aku nk tgk Azzam IK2 beraksi kt konsert final.
haha.. takde la.. tu azam sampingan je..

aku pun tak clear sgt azam tahun baru aku ni.
aku taknak la strict sgt ngn azam ni.
sbb kalo rigid, nnti tak best la.
all in all, aku cuba nk grad tahun ni jgk.
insyaAllah, kalau semuanye berjalan lancar,
akhir tahun ni aku grad ler dgn segulung Master.

tp sblm tu, kehidupan mesti susah nyer.
tahun 2010 ni aku kena kerja keras.
fokus mesti kena jaga.
takleh distracted sgt lagi dah.
lgpun aku dh dpt supervisor "idaman" aku.
so, mmg aku kena kerja kuat.
otak aku mesti bakal berasap nyer..

aku jgk berazam nk jd org yg baek.
lebih baek dr tahun lepas. lebih baek dr smlm.
aku rasa byk lagi yg aku kena baiki.

tahun baru ni aku tido awal.
tak countdown pun, tak tgk tv pun.
aku tetido awal.
ni pun bangun2, online nk catch up ngn aktiviti kwn2.
catch kt fesbuk sudah..

pepepun, hepi new year.
aku takler excited mana..
aku nervous lg ada.
commitment byk giler ni.
tp takpe, insyaAllah bleh nyer..
insyaAllah.
mudah mudahan.
amin..

No comments:

Post a Comment